Ditt namn här

Börjar i 7an!!

Hej hopp!!
Idah så började jag 7an.
Jag tyckte det var kul att börja 7an men jag önskar att jag hade kommit i en bättre klass.
Annars har första dagen i 7an varit bra!!
Idag så började vi inte skolan förrän kl var halv nio så det var bra.
Imorgon börjar vi kl 9:15 så det blir lite mer sov morgon.
Jag fick inte skåp brevid my, karro och natti och det var tråkigt det blev inte änns samma rad:(
Men det går väll bra fick skåp brevid två killar:(
 
Men jag saknar min förra klass som jag hade när jag gick i 6an.
Nu käns det som om dem inte känner en mer fast man har gått i samma klass med dem sen 6års.
6an är bästa klassen ever♥
Saknar er alla♥
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!