Ditt namn här

Jag fyller 13år!!

Hejsan!!
Idag så blev jag äntligen tonåring. Idag så hade jag kalas och då kom Jessica, Anessa, karro, Anders och Maud. Jag fick 500kr av Jessica och Aiman av karro fick jag en mapp och ett block och av Maud och Lasse ick jag 100kr och sen i dagarna ska jag å 400kr av Anders. Men jag får mer presenter på lördag för då ska jag ha kalas hos pappa. Vi åt smörgåstårta och sen efter det så åt vi min tårta som jag hade bakat.
Min syster och Anessa♥
Min tårta!!
 
 

Postat av F E L I C I A - feliciaslips

Fin blogg! Allt bra? :)

Svar: Tack så mkt!!Ja allt är bra:)
Josefin

Datum: 2012-08-25 | Tid: 23:28:56
Blogg: http://feliciaslips.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!