Ditt namn här

Kalas!

Hejsan!!
I fredags så var det kalas hemma hos Lina och Daniel efter som vi firade Linas födelsedag.
Det var jag, pappa, Carina, farmor, farfar, Karin(Min faster), Leif(Fasters man), Malin(Fasters flicka), Daniel och Lina. Dem har två katter en heter Selma och den andra heter Hitler och jag tog många bilder på dem.
Daniel och Lina har döpt den ena katten till Hitler bara för den har en mustasch som är lik Hittlers.
Det blev god mat. Men när min faster skulle öppna kylskåpet så åkte hela tårtan ut från kylskåpet och alla började skratta!! Igår när vi kom hem så gick jag in till grannarna och då hade dem fått en kattunge som deras katt hade fått för några veckor sen. 
Puss hajj
Det här är Hitler!!
Det här är Selma!!
Så här ser tårtan ut när faster tappade den!!
Grannens kattunge!!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!