Ditt namn här

Bilder från showen!

 
Bilder från showen i denna juldansen var jag med i som ni kanske ser. Jag står längst bak
på höger sida. Men jag var med i två andra också men dem pallar jag inte lägga upp.
Dessa två är bäst för det är ju snart jul. Ska till pappa idag. Ska på tjejkväll hos Michaela
för hon ska flytta till Öland snart som är tråkigt. Har fått en ny i min klass och vi ska få två
till som ska börja efter jul. Har badat idag jag, karro, Natti, My och Michaela tog bussen till
vikenbadet. Puss och kram

Postat av Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆

Sv: Ja men inte nu.. Säg till när du vill ha en? :)

Svar: ja det ska jag göra!!Mvh Josefin
Josefin

Datum: 2012-12-06 | Tid: 22:10:06
Blogg: http://kaarolinaransed.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!