Ditt namn här

Julavslutning!

 
hej hopp i galopp! Idag var det julavslutning whoo. Slutade kl 11 och sen hade vi LOV!!
Vi kollade på julshow, 9:orna sjöng lite jul låtar vi tittade på korsbacka videon som vi hade spelat in när vi
sjöng i gympahallen med hela skolan. Innan vi slutade fick vi tomtegröt och saftsås mm vad gott. Sen när
skoldagen var skut fick vi ta förväl av Michaela för hon flyttade ju till Öland idag:(( vi blev jätte ledsna alla
stod och bölade:( vi längtar redan efter henne♥ När jag och karro skulle hem så följde jag med henne hem
men sen stack jag hem för då skulle jag till pappa. När han hade hämtat mig så körde vi till willys och handlade
lite mat. När vi hade handlat klart så gick jag in på Harald Nyborg och köpte de fina iphone 4 skalen för 39kr st.
Så det var billigt. Imorgon kommer Helena hem till mig med ny bakta bullar mm som hon skulle ta med sig.
Vi skulle kanske köra ut till center syd och handla lite. Men hoppas ni har haft en bra dag. Godnatt
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!