Ditt namn här

Nobeldagen

 
Hello!
Igår var det nobelmiddag på skolan vi fick tre rätter efter rätten var blää. Annars var det gott man skulle ha fin kläder på sig. Jag hade på mig en rosa shorta och svarta jeans. Slutade skolan 16:00 så det var en lång dag. Idag slutade vi tio i fyra tror jag det var. Idag har jag varit hemma hos karro efter skolan. Vi skulle igentligen göra läxor men det gjorde vi inte så jag gjorde det när jag kom hem. Det var so läxa vi pratar om samhälle nu som vi ska ha i en vecka till tror jag om vi inte ska ha det efter jul lovet också:) 
Det är det roligaste att ha samhälle. Min mammas jobbar kompis sover över här för hon hade slarvat bort sina bilnycklar så är det ibland men men man hoppas ju hon hittar dem igen. Godnatt Måste sova nu




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!