Ditt namn här

Tjejkväll hos mikki<3

 
Hej!
Igår så var jag på tjejkväll hos mikki. Vi var 8 st. Vi kollade på x-factor det var ju bra att Awa van så det inte vae Benny för han var inte lika bra. Vi köpte pizza på pappis och sen gick vi in på coop och handlade läsk och choklad. Vi pratade med en i vår klass på skype. Vi hade jätte kul jag åkte hem kl 23:00. Jag karro och Ulrika skulle inte sova över men My, Natti, Hanna och Felicia skulle sova över. Jag hade gjort ett kort till mikki som var från oss alla. Hon blev jätte glad för det. Snart så flyttar du till Öland det kommer inte bli lika roligt som förr nu när du flyttar jag önskar att detta bara är en dröm som alldrig kommer gå i upp fyllelse♥♥
Puss och kram




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!