Ditt namn här

Är i Jönköping

Hej :)
Igår var jag, Helena, pappa och Carina i Jönköping vi var på ikea, A6 center och norra storgatan.
Jag fick ett par usa shorts i färgen rosa. När vi var på ikea så åt vi mat där och det var gott!!
När vi var klara så körde vi till Gränna igen och då gick jag och Helena och kollade när hundar tävlade det var en sorts ras som heter något med staff dem är ganska lika en amstaff fast dem är mkt mindre och inte så kraftigt byggda. Sen när vi kom hem så gick jag och Helena och badade i vättern och det var kalt, Och när vi badade så gjorde Carina mat. Pappa kom också sen ner till bryggan där jag och Helena var.
Men pappa badade inte för han tyckte det var för kalt. Det var en krabba som bet mig på foten och det gjorde ganska ont. Igår när vi hade ätit klart så en stund efter gick vi ner till hamnen och åt en glass jag tog en mjukglass med kolasås och chokladsås.
 
Idag så åkte vi hem och det regnade jätte mkt.
 Och när vi kom hem så packade vi upp våra saker och Helena körde hem till sig sen kom hon igen och då solade jag, Carina och Helena sen blev vi så himla varma så vi sprang lite i vattenspridaren (stavning).
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!