Ditt namn här

Är på Öland!!

Hej:)
Igår så var jag och pappa i Blekinge och vi hälsade på Mattias(Min storebror) och Pink(Mattias hund). Och då var vi nere vi hamnen och handlade fisk. Vi handlade makrill och ny rökt lax tror jag den hette. Men jag satt utan för med Pink när dem var inne i fisk affären. Sen gick vi hem och åt det vi hade köpt och det var jätte gott.. Efter vi hande ätit klart så gick vi ner och åt kulglass jag hade jordgubb och blåbärs glass och det var gott.
 
Idag kl 11 så åkte vi till Öland. Kom fram kl 15:20 men vi handlade lite mat innan vi åkte till stugan. Här på Öland regnar det lite ibland. Vi ska kanske åka till Soliden där kungen och drottningen är på sommaren. Jag vet ej om vi ska till Ölands djurpark det är ganska dyrt kostar 300kr inträde för en person.
Kommer bilder på Pink så får ni se hur hon ser ut.
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!