Ditt namn här

Är på Ölands djurpark!!

Hej hej!!
Idag så har jag, pappa och Carina varit på Ölands djurpark. Där var jätte många söta djur jag klappade en lemur dem har en vit och svart randig svans. Där var alla olika sorters djur. Sen efter vi hade gått där så gick vi och åkte karuseller och drog lite lotter och jag van:) ett stort kex choklad!! Men jag äter ju inte godis men nu bryter jag det löftet tror jag. Kommer massor av bilder sen.
När vi var klara på Ölands djurpars så åkte vi till Solliden och då träffade vi kungen och drottningen det blev inte så bra bilder på dem.
Lemurer
 
                                                                                          Kameler!!
Olika sorters Aper!!
 
 
Jätte söt är den!!
 
Björnar
 
Kungen och drottningen sitter ner.
Kommer lite bilder på blommor som var där i kungen och drottningens trädgård!!
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!