Ditt namn här

Detta har jag gjort hela veckan!!

Hej!!
Söndag då kom vi hem från Öland och det var skönt så man kunde få träffa Zmilla och Stinky.
 
Måndag så lämnade pappa mig hemma hos mamma kl 9:30 för jag, mamma och Uffe skulle åka till Målilla för Uffe bor där.
 
Tisdag gjorde typ inget.
 
Onsdag Uffe fylde år han hade kalas också.
 
Torsdag mamma köpte myggmedel till mig som heter djungelolja.Vi badar i en sjö som är ganska nära det var ca 20 C i vattnet.
 
Fredag ska grilla lite ikväll. Annars har jag inte gjort så mkt idag.
 
Lördag jag och mamma ska gå på loppis vet ej om Uffe ska med till loppisen.
 
Söndag jag och mamma åker hem från Uffe.
 
Har ca 48 myggbett sjukt jobbigt. Det kliar jätte mkt okså.
På söndag lägger jag in lite bilder:) Hoppas ni får en bra dag.
Puss hajj




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!