Ditt namn här

Förlåt att jag inte har bloggat!!

Hej:)
Förlåt att jag inte har bloggat på 2 dagar! Igår var jag och pappa i Varberg på WHEELS & WINGS 2012 det är bil marknad, Och jag fick 14 par strumper av pappa för 100kr. Vi åkte aldrig till ullared:( Men nu till hösten kanske jag åker dit.
I torsdags gjorde jag kladdkaksmuffins och dem var goda!! Allihopa blev uppätna efter som Andre, Anton. Daniella och Tommislav var här hos oss.
Idag började jag och pappa dagen med att titta på sommarlovsmorgon och det bästa pogramet som var på sommarlovsmorgon idag var sparticel mysteriet. Idag ska jag och pappa till farmor och farfar. Jag har gjort fransk monaky på mina naglar innan idag.
Puss hajj
Kladdkaksmuffinsen!!!
 
Mina naglar!!
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!