Ditt namn här

Fråga!!

Hej!!
Ni får gärna ställa lite frågor till mig!!!
 
Om jag ska bli bättre på något!!
 
Kanske om ni vill ha lite tips eller t.e.x  lite mode eller andra saker det är bara att fråga!!
 
Ni kanske vill veta lite om min familj jag då är det bara att fråga!!
Puss hajj
 

Postat av Nathalie

Hej Josefin! Jag brukar läsa din blogg o e nyfiken på att få veta mer om din familj. Du verkar ha en stor familj. Kanske har du något tips på vad man kan göra med familjen i sommar. Puss hajjjj

Svar: Hej!! Jag har 5 syskon 2 storasystrar och 3 storabrödrar. Min ena syster har fått en bebis som ska heta Anessa. Min mamma och pappa är skilda. Jag har 2 katter och 4 höns hemma hos mamma.. Där fick du veta lite om min familj!!
Ja du och din familj kan ju åka till Ölands djurpark ni kan ju åka till ett naturresarvat om ni vill ja det finns massor man kan göra..
Puss hajj har du någon blogg som jag kan läsa? :)
Josefin

Datum: 2012-07-21 | Tid: 18:02:57



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!