Ditt namn här

Har varit på badhus på Öland

Hej!!
Idag så har jag, pappa och Carina varit på stranden i ca en timme sen efter det så cyklade vi till ett bad hus som är både inne och ute vi var där i två timmar. Det var kul att få bada det var uppvärmt i bassängen där ute.
Igår kollade jag på film och det blev treasure buddies den kom detta året så den är ju helt ny. Jag tyckte den var bra. Imorgon ska vi till Borgholm och Soliden och kolla lite.
 
Nu precis så var vi på en resturang och åt planka, och det var jätte gott.
Jessica(Min syster) har skickat en ny bild till mig på lilla Anessa ni kommer få se bilden.
Hon har blivit jätte stor ser det ut som på bilden. Hon är jätte söt. I love you so much♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!