Ditt namn här

I gränna

Hejsan!!
Igår körde vi kl 6 upp till västerås det blev 60 mil upp och ibland så stannade vi och fikade och gick på toaletten.
Det var varmt i västerås jag fick en usa t-shirt av pappa. När vi hade gått klart så var kl 15:30 och då körde vi ner till gränna och det var typ 30-40 mil ner hit. Så nu ska vi stanna här nere till söndag. Igår när vi kom hem så packade vi ur bilen och efter det så gick vi ner till en restaurang och där åt jag, pappa, Helena och Carina black and white, och det var gott. Sen ska jag ut och fota lite här runt campingen. Senare idag ska vi fyra nog gå och köpa polkastänger så laddar jag upp bilder senare ikväll. Kommer bilder på bilar när vi var i Västerås.
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!