Ditt namn här

Idag ska jag sova över hos karro!!

Godmorgon!!
Jag började dagen med att kolla på sommarlovsmorgon, efter det så åt jag och mamma frukost. Har inte så mkt att göra idag. Men senare i kväll ska jag till karro för jag ska sova över där till imorgon, och kl 12:00 imorgon ska vi cykla till vikenbadet och det ska bli kul att få bada lite. Jag hoppas vi somnar lite tidigare idag annars brukar vi inte somna fören vid 3 tiden. Igår så följde jag med karro hem så vi kollade på sommarkrysset och det är alltid trevligt att se på. Igentligen så ville jag och karro åka till tossellila idag men det gick inte:( Har gjort en ny design efter som jag har tagit nya bilder så ville jag ha en ny design. Ska annars inte göra så himla mkt idag. På onsdag ska jag till pappa jippi:) 
Hoppas ni som läser min blogg också får en trevlig söndag!!
Puss hajj

Postat av Anna

Fin blogg du har!!

Svar: Tack så himla mkt:)
Josefin

Datum: 2012-07-01 | Tid: 17:30:44



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!