Ditt namn här

Igår när jag och pappa var i Malmö!!

Hej :)
Igår så va jag och pappa på centan!! Och då köpte jag ett par rosa shorts och en t-shirt.
Och pappa köpte massa t-shirtar han med. Kommer bilder på det jag köpte och de shortsen jag köpte när vi var i Jönköping. Sen när vi kom hem så gjorde vi inget speciellt. När kl 18:00 då körde vi in till Malmö för att kolla när dem tävlade med varandra det låg nere vid hamnen. Så då tog jag och pappa en hamburgare.
 
Idag så började jag dagen med att titta på sommarlovsmorgon med pappa. Jag åt mannagrynsgröt också när jag kollade på sommarlovsmorgon.
Shortsen är från Cubus 149kr
 
T-shirten från New Yorker 49kr
 
Shortsen jag köpte i Jönköping på New Yorker 99kr
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!