Ditt namn här

Sommarlovet!!

Hejsan :)
Jag önskade att det blev lite sol så man kan bada och sola lite det hade varit skönt. Har ritat lite i min top modell bok för jag inte har något att göra. Har kollat in hos andra bloggare. Jag länktar till imorgon för då ska jag till pappa och va där i ca 3 veckor så det ska bli kul. 
 
Nu på sommarlovet så ska jag åka till:
Öland
Gränna
Västerås
Varberg
Kanske Ullared också
Vi ska nog göra lite mer än det jag har skrivit jag hoppas det!!
 
Nu snart kommer min mammas pojkvän och det är så borring när han kommer:(
Det är därför jag alltid vill åka till pappa när han är hos oss.
Sen i augusti månad ska jag och karro se bio och då ska vi se LOL:)
Den värkar jätte bra!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!