Ditt namn här

detta har jag gjort idag

Hejsan!
Idag har jag inte gjort så mkt har varit ute och sprungit. Har hjälpt mamma i trädgården.
Idag på morgon så för sov jag mig till sommarskolan jag vaknsde 20 i nio men jag trodde kl bara var 20 i 8 men det var den inte. Jag märkte inget men som tur var så ringde karro till mig. Har varit på mormor och morfars grav idah. Om ni inte vet så dog min mormor den 9 april och hade begravning i maj så det var inte så länge sen hon dog. I love mormor.
 
Min mormor var världens bästa mormor.
Mormor var alltid rolig att spela spel med.
Mormor var snäll, rolig och gullig.
Mormor var 90år men hon var alltid pigg och glad.
Nu när jag skriver dessa minnen jag haft med min mormor så blir jag ledsen.
Jag önskar att jag kan få krama om henne igen.
Mormor är min ängel i hjärtat<3<3
 
Har gjort en fin bild om mina djur, min kompis och min systerdotter.
Puss
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!