Ditt namn här

Idag<3<3

Hej hej!!
Idah har jag varit hos min moster. Jag cklade dit tyo vi ett tide men innan jag skulle dit så skulle jag handla 2 nagelack till min mamma och halebop 100kr till mig. Nagelacke köpte jag för 10kr styck på coop jag köpte halebop där också. Sen gick jag in i zoo affären och handlade 2 korvar och en sko till Sigge skon var ju hund ben och korvarna var hund godis. så när jag kom till min moster så gav jag det till Sigge det jag hade köpt. Sigge blev så glad när han fick det. Sen vid fyra tiden åt jag och min moster och hennes man Lasse vi åt mat då. Sen när vi hade ätit klart och sånt så kom min mamma. Så var hon där en liten stund så  när hon skulle åka hem då cyklade jag hem också.
Två bilder på Sigge.
Bilderna blev lte suddiga.
// Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!