Ditt namn här

Midsommar

Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar.
Iallafall Glad midsommar!
Igår var det ju midsommar så då fick man ju se lite fin ut. Igår så lockade min syster mitt hår så det blev jätte snyggt.
Igår hade jag på mig:
Råsa tights
En tunika
Grön ögonskugga
Mascara
Och lockar i håret.
Kommer bilder sen hur jag såg ut. Jag sminkade mig själv.
Igår så var mina kompisar hos oss Anton och Andrea och vi kollade på film the eye. Alla åt midsommar mat vi var 13st. Så det var en trevlig dag igår. Vi hade gjort en midsommar stång också.
puss och kram
 
 
 

Postat av ♣ Ida - Tävlingar på bloggen

sv: jag gör hörnen runda på hemsidan pxlr.se :)

Svar: okej tack
Josefin

Datum: 2012-06-23 | Tid: 17:34:10
Blogg: http://idahtt.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!