Ditt namn här

Skolavslutningen

Hej alla!!
I tisdags var det skolavslutning på min skola. Så nu har jag äntligen gått ut 6:an det är skönt. I tisdags fick alla sexor en röd ros. Men något jag kommer sakna mest är min klass för det är världens bästa klass. Jag vill gå i samma klass ända tills vi tar studenten så mycket gillar jag er fast ni kan vara jobbiga i bland. Ni har varit som en familj för mig. Kommer alldrig glömma när vi har varit på korrö, bakken, Danmarks akvarium, disco, när vi sov över i scoutstugan. när vi har sålt krydder, gräddbullar till klass kassan, när vi har övat till talang och när vi har varit alla i klassen dessa stunderna som vi alla har gjort glömmer jag alldrig. Vår lärare Gunnel är världens bästa lärare.
Kram på er alla!!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!