Ditt namn här

Hela helgen

Hej!!
Fredag: kl 17:00 så cyklade jag till karro för att jag skulle sova över till på lördagen. Vi kollade på Gustavsson 3 trappor upp och vi tittade på x-factor först och då var one direction där och spelade 2 av deras låtar♥ Jag och karro somnade vid 2 tiden. Jag har varit ute och fotat.
Lördag: kl 18:00 skulle jag på tjejkväll hos Andrea och hon hade bjudit 9 st så vi var 10 med henne. Det var jag, Amanda, Ida, Ida, Johanna, Saga, Moa, Elin, Kassandra och Andrea då ju. Vi kollade på en film som heter Snow white and the huntsman och den var super bra. Efter det så kollade vi på en ny film som Andrea hade fått och det var one direction whooo. Den var också super bra. Andrea bjöd på tacos, hallon paj och godis det var riktigt gott. Det blev en jätte rolig tjejkväll. Sen när alla hade gott hem så skulle jag och Amanda sova över hos Andrea. Vi var uppe till halv fyra. Sen sov vi till kl 11.
Söndag: Jag, Andrea, Anton och Amanda åt tackos till frukost också:)
Jag har varit i kyrkan idag också. Jag vill inte att det ska vara skola imorgon:( Bilder från i fredags.


Mina höstskor<3
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!