Ditt namn här

Onsdag, torsdag och idag

Hej hopp!
Det blir ett inlägg från onsdag till idag. Har inte så mkt tid att blogga mer har mkt läxor är trött när jag kommer hem från skolan. Men men ska försöka blogga i alla fall. I onsdags så var det kemi läxförhör som är så tråkigt. Hatar att ha prov snart är det ju nationella prov till jul som är tråkigt. 
Men jag länktar till jul iaf för då blir det paket att öppna då är jag en happy girl. 
 
Torsdags skulle jag ha lävförhör i musik. Men som tur var så var musikläraren Ulf sjuk:)
Så vi fick håltimme för där var ingen annan som kunde ha oss. Men vi har haft håltimme nu ca 5 gånger. 
Men det är alltid lika skönt att ha håltimme. 
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt om jag inte är sjuk. Började skolan kvart över nio så jag han platta håret idag. Så det var ju bra jag passar i plattat hår vi att mitt hår alltid ska vara plattat. Efter skolan åkte jag, mamma och Maud till center syd och kollade lite det var bara för jag behövde en ny cykel lampa så vi köpte det på Kjell och Company. Vi handlade inte så mkt. Ska handla sen när jag fått mina pengar från jultidningarna:)
Så här kort blev håret. Bilderna från idag.
God natt!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!