Ditt namn här

Söta Pärlan!


 
Hej!
Följde med karro till stallet idag. Karro har köpt renmössan till Greenday. Men Pärlan fick
låna den. Visst är Pärlan underbart söt i den. Imorgon får jag tillbaka musik läxförhöret jag 
tror jag fick A eller B. Är det någon som kan hjälpa mig att få in bilder i menyn för jag vill så
gärna ha det. Idag fick vi hem jultidningarna och jag fick mina älskade hörlurar som jag har 
väntat på länge nu. Jag fick också 2 dvd filmer. Sen är det bara mina älskade pengar som 
jag ska få och det är ca 1399kr whoo sen ska det shoppas. God natt♥

Postat av lisa

ett tips, sök på google hur man sätter in bilder i menyn, det är faktiskt ganska lätt. sen så är det ett bra tips att inte ha en bild på en katt eller en bebis i sin header eftersom när folk kollar på din blogg första gången så kanske dem tror att bloggen handlar om katter eller bebisar och det är ju dötråkigt, eller hur. just say'n :)

Svar: Okej tack så mkt!
Josefin

Datum: 2012-12-01 | Tid: 16:24:18



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!