Ditt namn här

Yes!

Hejsan!
Igår så bloggade jag inte för jag var så himla trött. Fick 2 av mina 3 iphone skal ska få 2 i julklapp har bild på det som jag fick i måndags dem 2 andra blir bild på när jag har fått dem i julklapp. Hittade inte min skåps nyckel igår var jätte konstigt att jag inte hittade den där jag hade den i en ficka i väskan. Sen när jag kom hem så letade mamma i väskan så såg vi att det var ett hål i fickan så vi letade där inne och då hittade vi dem igen happy girl. Det skalet som jag fick var det glittriga:) Fint var det i alla fall.
Idag har jag inte gjort så mkt har glosor till imorgon som jag måste öva på.
Var i cafeterian idag på skolan med karro och vi köpte en choklad muffins den var jätte god.
Puss och kram!

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!