Ditt namn här

Glad halloween

Hej!
Glad halloween på er alla. 
idag tog jag och Håkan tåget till Malmö kl nio typ vi var i Malmö kvart över så Jessica stod med bilen på stationen så hon hämtade mig och Håkan gick till skolan. Så vi åkte hem jag och Jessica. Senareså gick jag och Jessica ut med Anessa i vagnen så var vi ute i ca en och en halv timme. Sen gick vi in och gjorde inte så mkt. Imorgon kommer Anders hit och då ska vi beställa iPhone 4 skal till mig så det ska bli kul att få lite nya. Jag beställer dem på fyndiq.se där är billiga skal.
Bilder från idag♥
Inte nya bilder♥
Gossar lite med sjöhästen!

 

Postat av SABINA

Åh vad söt!
Sv: Tack så mycket! Min header har jag gjort i picmonkey.com och designen har jag bara prövat mig fram. Typ googlat och så :)

Svar: Tack så jätte mkt för tipset<3Mvh Josefin
Josefin

Datum: 2012-10-31 | Tid: 21:44:14
Blogg: http://fotosabi.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!