Ditt namn här

Kreta

Hej det var en vecka sen jag bloggade.
Har varit på Kreta i en vecka och det har varit super roligt. 
Har badat och solat alla dagarna.
Kom hem i natt klockan ett med flyget sen var jag hemma kl 2 eftersom det tog lång tid innan resväskorna kom. flyget blev lite för senat. Har blivit lite brun i alla fall. 
I onsdags gjorde jag rastaflätor och det blev halva håret som förra året för då gjorde jag halva när jag var i Turkiet.
 
Köpte en converse munk tröja i rosa ett halsband, öronhängen, några paljetter som man sätter på naglarna och dem är små och jag köpte en nyckelring. 
kommer två bilder idag och jag laddar upp fler en annan dag.
Puss och kram♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!