Ditt namn här

Kalas hos pappa!!

Hej alla läsare!!
I torsdags så fick jag en bärbardator av pappa och Carina i födelsedags present. Det var märket HP.
Den är svar och glitter i så metalic (stavning).
 
Igår så hade jag vuxen kalas och barn kalas. Och på mitt barn kalas så var det jag, Mira, My, Max, Natalia, Karolina, Andrea och Anton. Så jag bjöd på spagetti och köttfärsås och till efterätt så bjöd jag på fruktsallad och glass. När det var vuxen kalas så var pappa, Carina, Anna(Mira och Max mamma), Uffe(Mira och Max pappa), Helena, farmor, farfar, Karin(Min faster), Leif(Fasters man), Daniella(Andrea och Antons mamma) och Tomislav(Andrea och Antons pappa). Och jag bjöd på tårta som jag och pappa hade bakat och kakor.
Igår så sov Mira över hos mig till idag.




 
 
 
 
 
 

Postat av Alma

Hej, du hade kommenterat min blogg. Svar finns nu.
http://jjoonsson.bloggplatsen.se/2012/09/04/8575307-kattungar/#kommentarer

Svar: ok tack
Josefin

Datum: 2012-09-05 | Tid: 12:22:43
Blogg: http://jjoonsson.bloggplatsen.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!