Ditt namn här

Hela veckan som gått!!

Måndag: Lång skol dag! :(
Tisdag: Jag var och dansade och Abi tog lite foto på oss när vi dansade. Som sen Lina(dans lärare) ska bli blädder header på lldansstudio.se.
Onsdag: Övade på musiken och på glosorna.
Torsdag:Hade prov i musik och glosor i engelska. Sen skulle jag hem till pappa också.
Fredag: Mira och Max kom till oss och på kvällen så sovde dem över hos oss till Lördag!
Lördag: Idag åkte jag, Carina, Anna, Max och Mira till Norrvidinge blomster affär. Vi köpte blommor och grönsaker.
Och idag så blev Anessa 10 månader och kan gå jätte bra nu!♥
Lilla Stinky!<33
Smile:)
Jag och Mira! Max fotograf och han är 3år<33
Jag och Max! Mira fotograf 8år snart<33
Syskonkärlek!<3
//Josefin
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!