Ditt namn här

11 dagar tills jag blir 14 bast:)

Hej hopp!
Idag har det verkligen varit en tråkig dag även igår! Det är jue så himla tråkigt när det regnar, åskar och blixtrar..
Jag hade verkligen hoppats på lite sol.. Jag hoppas verkligen det är fint väder om 11 dagar för då är det min födelsedag! YEH längtar som in i bubblan mkt! Jag hoppas jag får allt jag vill ha men dock är det mkt jag önskar mig. Jag önskar mig en iphone 5, ett Thomas Sabo armband med fyra berlocker, en DW klocka och ett par vita låga converse♥ Dock känns det som sommaren är över det börjar säkert bli höst redan:(
Har dock glömt visa er min pappas cadillac i och med den ärklar nu den är riktigt fin.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!