Ditt namn här

Har varit med My och Louize idag!❤

HEJ! 😋
Idag så vid fyra tiden så stack jag till My och då kom Louize också! Så vi stack till korsbacka dagiset och satt där och snackade lite. Sen så stack Louize för hon och hennes mamma skulle göra ett litet ärende! Men sen kom hon igen och då gick vi hem till Louize❤ Så satt vi allihop i hennes soffa och höll på med våra mobiler sen blev Louize hungrig så hon gjorde makaroner till oss alla tre! 👍 Riktigt god var dem iaf så det gjorde Louize bra!😃 Sen så stack vi och träffade natti, Mikki och Ulrika men vi gjorde typ inget. Sen så stack jag hem! Sjukt kul dag man har haft idag med My och Louize!❤👌 
När jag kom hem så kollade jag och mamma på tv och åt godis!:)
Kolla in Louize blogg -->  http://minituttizz.blogg.se/
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!