Ditt namn här

Hela veckan! :)

Hej tillbaka igen. Har verkligen inte pallat blogga denna veckan sen jag började skolan:(
Hejdå sommarlov och hej skolan! Har haft en underbar sommar!
 
Måndag: Började skolan! Vi började dock klockan 8:00 som vi gör varje dag nu:( Annars så började vi halv nio och på fredagarna kvart över nio.Men vi har inte så lång dagar nu mer så det är ju positivt.
Jag hade på mig den vita toppen, converse och de tränings byxorna dem svarta tagihta! Vissa fick nya vita skåp på skolan och jag fick ett vitt dock var dem mindre än dem svarta så det hade varit mer rättvist om alla 7:orna hade fått dem för vi är lite längre än vad dem är! :) Vi slutade 14:35
 
Tisdag: Vanlig skoldag igen som vanligt! Nu är vi sjukt många på skolan innan var vi 380 nu är vi 440 elever på skolan. Har fått många nya lärare och då har vi andra klass rum som vi inte har haft innan. Vi har till och med fått en ny rektor! Min outfit var svarta shorts, en vit t-shirt med någon text på och jag hade svarta converse! Vi slutade 14:10
 
Onsdag: Nytt för terminen att läsa varje dag en halv timme på morgonen i skolan... Inget speciellt hände den dagen i skolan. Dock slutade vi 15:25 det var det senaste vi slutar på hela veckan!! Men det roligaste var att Jessica, Anessa och Aiman kom hem från Ryssland:D
 
Torsdag: Vi hade musik och vi fick prov då men vår musik lärare har inte bestämt när vi ska ha provet... Vi fick läsa hela musiken vi skulle egentligen ha 70 minuters lektion men vi skulle ha slutat 11:40 men vi fick sluta 11:10:)  Vi slutade 14:15. Håkan kom hem från Thailand igår riktigt kul. Jag, Anders och Håkan körde till donkan
 i Lomma. För sen skulle vi någonstans ganska nära Ystad för Håkan skulle köpa en bok till skolan!
 
 
Fredag: Vi hade Teknik idag som vi inte har haft sen vi gick i mellanstadiet! Vi hade också slöjd så vi fick välja så jag valde syslöjd. Och jag ska göra jogging byxor. Dock var alla glada när vi fick sluta 13:15 för det är ju
fredag vem gillar inte fredag liksom! Hehe
 Bye bye
 

Postat av Anonym

Varför hade du gympa shorts på dig i skolan?

Svar: För att vi hade gympa och så hade jag jeans och det var för varmt att ha dem på sig tyckte jag! Men jag hade ju vanliga shorts i skåpet men jag pallade inte byta till dem, för det var bara 2 lektioner kvar av dagen! Men det kanske störde dig jätte mkt??
Josefin Johansson

Datum: 2013-08-24 | Tid: 23:54:05



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!