Ditt namn här

imorgon börjar helvetet igen!

Hej!
Ja då är denna dagen snart slut inte många timmar kvar innan det är måndag:(
Länktar dock inte så jätte mkt till skolan man längtar ju bara att få träffa alla igen men inte till att jobba i skolan!
Jaja men sånt är livet. Ska iaf bli kul att börja med konfirmationen snart men det blir dock inte förräns i september men tiden går fort. Idag har jag bara legat i sängen i stort sätt. Hehe man måste ju ta vara på sista dagen och njuta riktgt mkt! :D Dock så regnar det ochså lite då och då:(
Mitt hår kom ju så klart med på bilden bara för att den blev så fin:/
 
Nikon D3000
Jag har fotat Zmilla!
Bilderna är från igår! :)
 
 
 
 
 

Postat av malin [fotoblogg]

fina bilder :) hoppas du får en bra start på veckan! kram

Svar: Tack så mkt! Hoppas du också får det! :) kram
Josefin Johansson

Datum: 2013-08-19 | Tid: 09:37:26
Blogg: http://mkarlstrom.blogg.se
Postat av Anonym

Hur kunde du gå ner så mycket på ett år, tränade du eller gick du på diet eller vad?

Svar: Jag gick/går på dans 2 gånger i veckan! Nä jag gick inte på diet!! Sen hade vi ju gympa 3 gånger i veckan. Men jag stoppar i mig mindre saker också! Tack, blir ändå glad att det är någon som ser att jag har blivit mindre!:)
Josefin Johansson

Datum: 2013-08-19 | Tid: 19:46:57



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!