Ditt namn här

Outfit<3

Hej hopp!
Igår stack jag till karro så gick vi ut så fotade hon mig!:D
Vi var inte ute så länge i och med det var svart på himelen så skulle det ju också börja stänka lite:(
Annars så hade det blivit fler bilder. Men om jag inte är upptagen på söndag så skulle vi ut och fota:)
Sen när det började stänka lite så gick vi hem till karro igen. Jag cyklade hem när dem skulle till ikea. För att jag skulle jue till pappa lite senare. Så när jag kom hem så packade jag min väska så jag var klar att åka hem!
Modell: Jag
Fotograf: karro
 
Min outfit igår då!
Ballerina skor: Dinsko 99kr
Typ jogging tights: Ullared 99kr
Dödskalle scarfs: Gina tricot 99kr
Fridali top vit: Gina tricot 149kr
Halsband hjärta: 400kr
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!