Ditt namn hÀr

Rolig dag!👍

Hejsan! 👋
IgĂ„r sĂ„ Ă„kte jag och My till centan först för jag skulle shoppa lite. Jag köpte en bh i vit en top i vit och en maybellin new york mascara. My handlde inget! Sen sĂ„ tog vi bussen ut till Lomma för att bada! Men det var för mkt tĂ„ng och alger i vattnet i och med det blĂ„ste sĂ„ mkt i tisdags!😐 SĂ„ vi la oss och solade lite sen nĂ€r nĂ€st buss gick sĂ„ tog vi den! Och dĂ„ Ă„kte vi till Lund och sen tog vi tĂ„get till KĂ€vlinge!👍 NĂ€r jag kom hem sĂ„ var Anessa, Aiman, Jessica och Anders hĂ€r!😊 Sen nĂ€r dem Ă„kte vid sju tiden sĂ„ stack jag till My sĂ„ gick vi hem till natti och firade hennes födelsedag med nĂ„gra andra tjejer i klassen + Mikki!❀ 
//Josefin ❀




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!