Ditt namn här

Sjuk.. blir 14 år!!

Hej har varit ganska dålig uppdatering nu på några dagar. För jag har varit förkyld så vi kan ju kalla det sjuk!
 
Men iaf jag började bli lite snuvig i lördags blev över förkyld i söndags så klart.... Bara för att det var min födelsedag! :( Så jag är 14 år nu jippi är väl glad att inte vara 13 år mer!! Så ni kan ändå skriva (grattis) om ni vill då, hihi! Blev glad för min presenter dock blev det typ bara pengar men (i love money)..
 
Blev ingen skola i måndags ändå ganska skönt för då kollade jag på tv och kollade på en ny film:D Som heter (as cool as i am). Men igår blev det skola var lite krasslig och det är jag nu också lite hosta och behöver snyta mig ibland!
 
Följde med Ulrika hem för att vi skule göra fysik läxa.. Sen så satte vi i gång film på hennes projektor. Så kom My när vi hade kollat på typ halva filmen å ville hon se den så då fick hon se den från början och det blev ju att vi kollade på (as cool as i am)!! Sen så stack jag och My hem när filmen var slut.
Idag skola igen som vanligt dock lång dag slutade ju kl 15:35..
 
Bye bye...




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!