Ditt namn här

Släckt kalas på pappas sida! :D

Hej hej!
Jaha idag så var det kalas för släckten på pappas sida:) Fick många fina presenter fick 800kr av Mattias och Helena på hollister<3 fick 600kr och massa andra saker av pappa och Carina, Karin, Leif, Daniel, Lina, Arvid, Mattias och Malin fick jag massa pysselsaker och 150kr och av farmor och farfar fick jag en blomma och 100kr sen fick jag typ 300 kr som dem sätter in på mitt konto:) Happy girl today! Min syrra tog med sig sin systemkamera (Nikon D3000) riktigt bra är den har tagit skit många bilder så det kommer bli väldigt många foton jag lägger in idag!
Det blev hemma gjord tårta!

Sen sitter vi i trädgården!
Helena(syster)
Farfar
Farmor
Nikon D3000  Fotograf: Josefin (jag)
Jag bara tog foto på alla! HIHI
//Josefin
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!