Ditt namn här

Vattendroppar!

Hej!
Idag är det ju fredag:D Glad tjej älskar fredag, vem gör inte det jo alla!!
Slutade så tidigast som 13:15! Bra tid på en fredag ändå så dagen har varit så lång efter jag slutade skolan..
Men det är ju bra mer fritid till att fota:D Som sagt har fortfarande min syrras systemkamera, happy girl!
Direkt när jag kom hem idag kollade jag på tv och myste lite tog på mig mina mjukisbyxor! Sen så började det regna så jag var tvungen att gå ut när det bara duggade lite för att fota. Älskar att fota. Det blev att jag fotade vattendroppar i och med det hade regnat haha!!
Jag tog en vattenkanna och hälde så blev det så fina bilder med vattnet!<3
Nikon D3000
//Josefin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!