Ditt namn här

Bästa veckan! <33

Hej! 
Fredag: Ulrika hade "tjejkväll" och Harald var också med. Riktigt kul hade jag!! :)
 
Lördag: Vi hade Lucia fika med familjen!
 
Söndag: Shoppade lite med mamma och Uffe. Sen så stack jag mamma och Maud och shoppade lite!
Tredje advent!
 
 Måndag: Helt vanlig skoldag!
Blev lite foto sugen!
 
Tisdag: Jag, My och några andra killar från klassen dömde 9:orna hela dagen i volleyboll! Skönt för då slapp vi va i skolan:)
 
Onsdag: Spelade alla 8:or volleyboll alltså vi då! Det var kul vi vann tre och förlorade 2. Så vi kom på 2:a plats i år igen:( önska vi kom på första! Men nästa år ska vi vinna, inget snack om saken hehe!
 Firade med att vi kom på andra plats!
 
Torsdag: Idag hade vi två lektioner, för vi kollade på när 7:orna spelade volleyboll och sen gick brand larmet så vi hade typ en halv timmes kemi lektion:) Sen klockan fyra skulle jag på konfaträff. 
Fredag: Imorgon är det sista dagen sen jullov:) Så vi slutar typ 11 imorgon! Ska äta gröt imorgon riktigt gott och är verkligen sugen på det. 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!