Ditt namn här

Hela veckan som gått!

Hello! :)
Måndag: Då hände det väl inte så mkt, bara att jag och karro hade våra kaptens jackor! 
 
Tisdag: Då var det genrep på LL från klockan 18.00-21.00! Det var kul, snackade lite med Tovas mamma Annika:) 
 
Onsdag: Firade jag, Helena, Mattias och Carina, Pappas födelsedag! Vi åkte till Lödde på Lucy's det är en ROCKA BILLY RESTURANG! Det passade ju bra för vi gillar ju gamla bilar! Alla tog hamburgare!!!! 
 
Torsdag: Då åkte jag, karro, My och Ulrika till centan! För att det skulle vara 20% rabbat på nästa alla saker! Jag köpte en BB CREAM! Mamma åkte också dit så hon köpte den svarta toppen som är på den bilden men My och Ulrika!  Jag fick den för 119kr isf 149kr:) 
 
Fredag: Första dagen på LL showen yehh! Riktigt kul, hände väl inte så mkt bara att det blev en lyckad kväll! :D 
 
Lördag: Andra dagen på LL showen, gick upp typ halv tio och duschade, Gjorde mig klar! Sen cyklade jag ner till showen för den började klockan ett! Mina danser gick skit dåligt! Jag missade båda två lite så jag kom in springande där haha! Hoppas det går bättre på måndag! 
 
Söndag: Jag vaknade, åt frukost:) Sen körde jag och mamma till kyrkan för det är ju FÖRSTA ADVENT idag! Sen körde vi och handlade lite fika, så fikade jag, mamma och Håkan här hemma!  
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!