Ditt namn här

Badhuset!

 
Hej!!

Jaha i onsdags så ringde min syrra till mig och frågade om jag ville hänga med Anessa och henne till 
badhuset i oxie en liten bit utanför Malmö. Då sa jag ja det kan jag ju göra för jag hade inget annat för mig.
Så jag tog tåget till Malmö vid tolv tiden, var i Malmö kvart över så stod min syrra och Anessa på stationen.
Sen gick vi till bilen och körde direkt till badet! Vi badade i en timme och Anessa älskar värkligen att bada!
Hon är bara 8 månade och kan redan simma under vattnet fast man får ju hålla henne i händerna:)
Sen när vi hade badat klart så åt Anessa på badhuset. Sen så körde vi till Max och handlade hamburgare som vi skulle ta med hem så åt vi det. Så lekte jag med Anessa lite och det tyckte hon var jätte kul.
Jag och mamma åkte hem sen vid fem tiden tror jag det var.
Kram Josefin
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!