Ditt namn här

Nova med tjejerna!

 
Hejsan!
I torsdags så tog jag, Felicia, My, Natalia och Ulrika tåget in till Lund sen tog vi bussen från stationen 
till Nova. Vi gick i ca två timmar och kollade lite kläder. Sen satte vi oss vid ett bord för vi började bli lite
hungriga. Jag, My och Ulrika vi beställde tre styckna baguetter med skagenröra och Felicia och natty gick
till naked juice bar och köpte smoothie. Vi satt nog där i en timme minst (hahahah). 
Vi gick sen och kollade på mer kläder. När klockan började närma sig fyra så skulle Felicia åka hem och 
då ville Ulrika också åka hem så dem drog hem medans jag, My och natti var kvar till klockan fem. När dem hade gått så gick vi till naked juice bar och handlade en smoothie fast det var bara jag som handlade en smoothie dem andra ville inte ha. När klockan sen blev ca fem tog vi bussen till stationen och då gick vi där
i stan en liten stund och då köpte vi en browni längd på 7 eleven:) mm riktigt gott:) Sen så blev vi törstiga så gick vi till ICA och handlade en läsk:) När vi var klara så gick vi till tåget och där hade vi det fett kul vi bara satt 
och skrattade hela tiden nästa. Sen så såg Natty några snygga killar som satt längre bort (hahah).
Världens roligaste dag ever, hihih
Kram Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!