Ditt namn här

Hela veckan ar varit super bra!

Hej förlåt att jag inte bloggat på jätte länge har inte haft tid.
Tisdag: Fick min älskade systemkamera♥ Var på dans för första gången denna terminen.
Jag somnade klockn fyra skulle gå upp klockn sex så jag sov inte länge men jag var inte trött i skolan. 
Onsdag: Började skolan igen var roligt man fick träffa kompisarna igen!
Torsdag: Slutade klockan 13:55 så det var en chill dag i skolan.
Fredag: Hade fredags mys med mamma. Var i Lund och handlade lite mat.
Lördag: Jag och mamma åkte in till Malmö. Mamma skulle klippa sig så då var jag hos Jessica och Anessa.
Vi var ute och gick en lång runda!
Söndag: Var på dans super kul denna terminen blir det en lugn dans hos Eric(Dans läraren).
Lite bilder från veckna som gått♥
Puss och Kram
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!