Ditt namn här

Mina underbara djur<33

 
Stinky
 
 
Bilder på några djur som jag älskar♥
Ni är mitt allt förlorar jag er då har jag inget kvar som jag älskar så mkt! Kan inte leva utan er.
Var ska jag börja Stinky du och jag har varit vänner nästan hela mitt liv du kom till min familj när jag var 2 år.
Du betyder mest för mig. Sen har vi Zmilla som kom till oss i augusti 2011 du är en underbar katt du är jätte 
mysig. Du och jag vi bråkar ibland, ibland blir det för mycke men jag älskar dig ändå!
Mina hönor ni kom till oss i maj 2011. Ni är bra värp höns vi får goda bruna ägg av er. Vad skulle vi göra utan er ni är helt underbara. Där fins många folk som är rädda för er men vrf ska man vara rädd för er. Jag kan klappa er jag kan bära er ni är inte alls farlig ni är bara tama hönor.
Puss♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!