Ditt namn här

tvåtusentolv

 
Januari: Karro hade tjejkväll. Vi åt tacos och hade det fett najs!
Zmilla var bara en liten kattunge söt var hon. Hönorna var inte så gamla på den bilden.
Februari: Var alla hjärtansdag. Det blev snö mkt snö.
Det kom snödroppar som var så söta och fina.
 Mars: Jag och karro tog några bilder från när vi hoppade från gungorna. Sen var jag tvungen att skriva love i sanden för det blir vackert:D
  
April: Jag fick mina älskade converse av Jessica, Aiman och Anders<3
Foto på när Sigge var ny klippt!
Maj: Åker till Ystad varje år. Här är ett av det bästa minnet från Ysta. Världens bästa kompis vi har kännt varandra sen vi var fyra eller fem år gamla<3
En bild på Stinky efter som Karro hon kom på att man kunde ha en mascros på Stinkys huvud:)
Juni: Fick en systerdotter blev då moster som var helt fantastiskt det var det bästa man någon sin kunde önska sig. Alla fick en ros på skolavslutningen. Det var ju skolavslutning fick lämna min älskade klass:( För att vi skulle börja på högstadiet.
Sen när skolavslutningen var slut så bestämde min mamma och karros mamma att vi kunde äta på china resturangen i byn.
Juli: Åkte till Ölad och var där en vecka på semester. Vi var på solliden och såg kungen och drottningen:)
Vi var även på ölands djur och nöjespark och då van jag ett stort kexchoklad:) Så när vi var i stugan så hittade jag den här lilla söta fågelungen.
Augusti: Fick ett par nya converse som Helena hade köpt när hon var i Turkiet! Fyllde ju år också blev 13år:)
Vi gjorde tårtorna blev faktiskt ganska fina. Vi hade namngivningsdag för Anessa man kan ha det i stället för dop!
September: Åkte till Kreta det var jätte roligt att vara där, åkte dit med pappa och Carina. Kringlan i sommarlovsmorgon kom och hälsa på oss på skolan fick hans autograf fast på bilden blev det upp och ner:)
Gjorde blåbärs cupcakes som blev suuper goda!!
October: Bakade även kladdkaksmuffins med  Håkan och var super goda! Tog lite höst bilder på Zmilla och Stinky.
November: Pappa fyllde även år fick göra en tårta så klart! Blev att jag följde med karro till stallet och då fick jag ju träffa söta Pärlan. Stinky blev också lite trött ser det ut som, hihi!
December: Blev att man klädde granen. Hade julshow på ll dance studio som var jätte roligt. Det blev ju julavslutning från skolan som är skönt. För då har vi ju lov:) Det blev ju jul också som var den bästa julen ever. Det blev nyår också.
Här var hela 2012 som jag aldrig kommer glömma.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!