Ditt namn här

whoo nikon!

Beställde en nikon kompakt systemkamera igår!
Kommer nästa vecka vill ha den nu jag längtar tills den kommer.
I augusti detta året om jag har pengar så det räker så ska jag köpa en systemkamera för typ
proffs:) Denna är bara nybörjar kameran har ju tagit foto med min iphone annars.
Det är mitt stora intresse när jag inte har så mkt att göra så brukar jag fotografera.
Godnatt

Postat av Alice

Vilken kamera?? Själv har jag en Nikon också och jag tycker att den är ganska bra. Men jag undrar en sak, när du säger proffs kamera vad menar du då för någon. Jag tror faktiskt inte att du har råd med det i augusti eftersom min moster är fotograf och hon har en kamera för 60 000 och det är en proffs kamera :) och sen så istället för att köpa en till kamera köp objektiv, stativ och sånt istället för proffs kameror är svåra (tro mig, jag har testat. Och jag har fotat i drygt 2-3 år och jag fattar fortfarande inte sånna proffs kameror) och det är mycket roligare och fota om man har mer utrustning osv. Ett litet tips bara :)
Kram

Svar: Jag skulle köpa en som kostade ca 2500-3000 antingen Nikon eller Canon för dem är liksom bättre än den jag köpte. Jag kallade dem för proffs kamera men tack ändå kram
Josefin

Datum: 2013-01-07 | Tid: 02:37:52
Postat av Alice

Tacksam för svar :)

Svar: okii :)
Josefin

Datum: 2013-01-07 | Tid: 11:45:54
Postat av Alice

Jaha, okej :)

Datum: 2013-01-07 | Tid: 23:21:07
Postat av Alice

Nikon är egentligen bättre än Canon för canon är lättare att gå in på inställningar och sånt man nikon får man gå in mer i själva inställningarna osv

Svar: okej du är bra på systemkameror hör jag:) har du någon blogg?Tack så mkt:)
Josefin

Datum: 2013-01-07 | Tid: 23:23:26



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!