Ditt namn här

MALMÖ BITCHES!

Hej hopp! 
idag lite över tolv drog jag, mamma och Anders till Malmö och gick på xxx-lutz, Jägersro och Ikea! Jessica och Anessa kom när vi var på Ikea! Innan de kom så åt vi kötbullar med kokt potatis brun sås och lingonsylt mm gott! ❤ Sen så drog vi hem till Jessica, Aiman och Anessa och där var vi i några timmar sen så körde vi ju hem!
Lite roliga bilder jag tog idag på Anessa när hon åt mat! Hahah😂❤
 

Postat av 14 år av min uppväxt -Alexandra ziman☆

sv: aaww, tack detsamma bästa josefin :D
saknar dej också :(( SÅ sjuuukt söt hon är :D

kram♥

Svar: Awe tack! Kram ❤
Josefin Johansson

Datum: 2013-07-31 | Tid: 23:27:56
Blogg: http://hejalexandraa.blogg.se
Postat av amanda

haha vad söt!
sv: har skrivit det i min blogg nu :D

Svar: Hihi tack! okej tack så mkt :D
Josefin Johansson

Datum: 2013-08-01 | Tid: 16:25:05
Blogg: http://canonida.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!