Ditt namn här

Power Big meet i Västerås!!

Hejsan.
Imorgon tidigt på morgonen redan klockan fem ska jag upp. Vi drar till Västerås. Sen efter västerås så skulle vi sova på hotell/stuga kommer inte ihåg var så jag kommer förmodligen inte blogga imorgon.
Godnatt
 

Postat av Anonym

Varför lägger du bara ut bilder på katter, dig själv och den där bebisen? Btw, gillar du din design, väldigt enkel om jag får säga det själv, och beskrivningen, du kunde väl varit lite mer kreativ för det är den sämsta beskrivningen jag någonsin sett!!

Svar: Vad gör det då?? Ja det gör jag och vrf bryr du dig om du bara ska klaga? Skaffa en hjärna!
Josefin Johansson

Datum: 2013-07-05 | Tid: 11:33:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!