Ditt namn här

Till baka igen whoo!:)

Hej alla gangstar!:)
har inte bloggat på ett tag för det var så dålig täckning hos pappa! 
Torsdag: skulle bada med var dåligt väder:( så jag pappa och Helena körde först till Ikea och sen körde vi till Emporia. Jag handlade två body mist inne på hollister! ❤ 
Fredag: Jag och karro åkte till centan och vi köpte jordgubbar, blåbär och ansiktsmask! Sen så drog vi hem med sommarbussen. Och sen så gick vi hem till karro och var där en stund sen kom min pappa och hämtade oss för karro ville sova över hos mig! Vi hade sjukt kul tsm!:)
Lördag: Då tog jag och karro en snabb foto runda, i med det var så varmt så vi pallade inte gå så långt!:/ så hon tog några bilder på mig sen gick vi hem till mig igen. 
Söndag: Jag bara YES ska hem till mamma och få internet så jag kan blogga igen i kväll! Men på kvällen kunde vi ju inte göra något för vårt internet funkade inte så min bror ringde till bredbandsbolaget och frågade och då sa dem att det hade hänt något och det varade inte en dag utan ända till tisdag!:/ så det var fler än vi som inte hade något internet dem dagarna! 
 
Måndag: Håkan åker till Thailand i en månad bye bye bror!
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!